پخش سریال تلویزیونی صبح آخرین روز از شبکه  اشراق

مدیرروابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان گفت:همزمان با هفته بسیج و سالگرد شهادت مجید شهریاری سریال صبح آخرین روز از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، موسوی مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: همزمان با هفته بسیج و فرارسیدن سالگرد شهادت شهید راه علم و دانش، دکتر مجید شهریاری، سریال تلویزیونی صبح آخرین روز از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

او افزود: این سریال از ساعت ۲۲ دوشنبه اول آذر ماه در کنداکتور پخش شبکه استانی اشراق قرار می‌گیرد.

مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان ادامه داد: داستان این سریال از صبح روز ترور شهید شهریاری آغاز شده و به گذشته برمی گردد تا روایتی باشد از ۴۶ سال زندگی پربار این دانشمند شهید.

موسوی گفت: در این مجموعه نزدیک به ۴۰۰ نفر نقش آفرینی کرده اند که در این میان کاوه خداشناس بازیگر نقش شهید شهریاری و سپیده خداوردی نقش همسر این شهید را ایفا می کنند.

او ادامه داد: سریال صبح آخرین روز در ۳۰ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای در صدا و سیمای مرکز زنجان به سفارش مرکز سیمای استان‌ها و با مشارکت سازمان انرژی اتمی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و استانداری زنجان تولید شد.

مدیر روابط عمومی صدا وسیمای مرکز زنجان گفت: شهید دکتر مجید شهریاری، استاد دانشگاه شهید بهشتی و از دانشمندان هسته‌ای ایران بود که در سال ۱۳۴۵ در زنجان متولد شد و در هشتم آذر ۱۳۸۹ توسط رژیم صهیونیستی و با همکاری اطلاعاتی منافقین در یک عملیات تروریستی به شهادت رسید.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.